Cattas liv och tankar

Dan före dopparedan.

Publicerad 2008-12-23 08:11:21 i Allmänt,

Hej o hå. Julafton imorgon.. Sen långledig!!! :-) For t Birsta igår efter jobbet o handlade julklappar o lite julmat.  Hade en liten aning om vad jag skulle köpa så då går det ju rätt bra. Var nere vid sex o startade med middag på Max, sååå gott! Träffade på Jörgen, Nettan, Olivia o Agnes där, de hade oxå samma planer som oss o startade med hamburgare de oxå. Lill Agnes blir så stor så det är otroligt!  Ser henne inte alltför ofta så då man väl träffar henne så känns det som hon har växt flera decimeter varje gång. Så söt!!! Tycker hon är så lik Olivia då hon var liten, lite ljusare bara.  Sprang sedan runt på Birsta city o Barnens hus lite halvt hysteriskt o letade efter de julklappar som jag tänkt köpa. Hittade ganska bra saker faktiskt. Till Martin blev det lite olika saker, får se vad han tycker... Älskar att handla julklappar men i år blev det lite snävt m tid o det är inte lika kul då.. Hann med en fika på Charm vid 21 oxå innan det bar iväg t ICA maxi o julmatshandlandet. Tycker det är otroligt mysigt att sätta sig o fika i shoppingen, det kryllar inte direkt av fikaställen i Liden så man passar på då man är i stan. Det fikastället i Liden som oftast utnyttjas av undertecknad är Jala o det är öppet dygnet runt o har VIP service o det är inte dåligt. :-) tom öppet julaftonskväll har jag hört då då skulle det tydligen serveras Mintu o Baileys! (hihihi)

Nu ska jag dricka lite java m mina kära arbetskamrater sen blir det panikarbete så man hinner med sig idag. Ikväll ska det griljeras skinka o placeras ut lie julpynt! Kommer troligen att spela en hel del julmusik oxå för det gillar ju jag.. ;-)

hav a najs daj! puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela