Cattas liv och tankar

Home sweet home..

Publicerad 2008-12-18 20:52:44 i Allmänt,

Syns på Gustav att han ej är riktigt pigg, var t doktorn idag o han har halsfluss, samma skithals som sin mamma.. :-( Fick Kåvenpenin. Har rätt hög feber oxå så det är lite synd om honom.. Tommy o Elias var hit m lunch idag från värdshuset, jättegott! Elias o Gurra fick sitta tillsammans o vara sjuka ett tag, som tur är börjar Elias pigga på sig nu. Trevligt med sällskap på dagarna tycker vi! Tommy fick den stora äran att prova GH.... O ja, det finns tydligen de som är mer kass än mej, muhahahahaha!! Han ska nog hålla sig till Sing star, tror det funkar bättre. ;-)

Ikväll kommer älsklingen hem från Stockholm! De är på g hemöver nu o det är så skönt! Längtar!!! Hoppas hoppas han får vara hemma över jul/nyår. Jag är ledig från juldagen t trettondagsafton o det är ju super! Jobbar helgen nu o det känns inte alltför upplyftande men det är bara att bita ihop. Ska väl vara lycklig att man har jobb. From 1 feb ska jag ha 50% i Kovland o det känns väl sisådär.. Skräckblandad förtjusning. Bra att göra något "nytt" o få nya utmaningar men samtidigt förstår jag inte hur jag ska hinna med mig.. Ska fortfarande ha kvar de ärenden jag har idag PLUS att jag ska ha Kovlands hemtjänst. Känns som att den ekvationen inte går ihop men det är väl för att man är så sjukt duktig som man får dubbelt så mycket jobb på samma tid ;-) de e bar å åk.. Kan ju bli skitkul oxå!!!

Ha en underbar kväll! O dröm sött!!!


Måste ju lägga ut några bilder från här hemma.. Börjar med Gustav i pepparkaksbakartagen o sedan bilder ifrån vardagsrummet. Passar på att vissa upp det då det är någorlunda städat ;-)

               
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela