Cattas liv och tankar

Jobbar

Publicerad 2008-12-20 07:57:38 i Allmänt,

Godmorgon alla glada!
eller det kanske inte är så många vakna nu, lördagmorgon o allt. Själv jobbar jag heeeeela helgen o ända fram tom julafton. Nice! Hatar verkligen att kliva upp på morgonen, o speciellt då alla andra ligger o gonar under täcket. Men bara fyra morgnar kvar att kliva upp sen ledig ledig!

Hoppas att dagen blir lugn, har lite planerat men det brukar alltid dyka upp mer. Träffade på ambulansen direkt då jag började som var o hämtade en patient. Kändes som en bra start på dagen.. men  läget var lugnt så de lastade o for. Hotade att skaffa lite körning åt dem i helgen.. Muhahahahaha! Har en tendens att få höra att man missbrukar 112 :-)

Undrar om de har vaknat där hemma snart så man kan smyga hem o äta frukost.. Martin var pigg då jag gick men han var på firmafest igår o dansade in vid elva väldigt lycklig så det kan hända att det blir en dykning fram på fm. Hade nog ölat en hel del ;-) O idag ska han vara med kidsen heeeela dan.

Ikväll ska Jannice m fam o Nettan m fam äta julbord på värdshuset. Hade tänkt att hänga på men nu har både jag o Martin ätit julbord så då känns det som man kan vänta t julafton med mera julmat. Men eftersom vi är så fruktansvärt sällskapssjuka så ska vi oxå gå dit o ta ett glas/några glas vin o bara umgås i bästa vänners sällskap! Kan nog bli supermysigt!!!!! Kul att göra något så här på lördagkväll.

Nu ska jag ta o jobba lite!! (eller gå hem o äta frukost...)

Bye bye!

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2008-12-20 23:17:33

Halloj,

tänkte bara kika in och tacka för ikväll - supermysigt!! J var med hem för att fylla på fickorna och sedan bar det iväg till T...så han kan jag inte vänta hem förrän sent...eller tidigt, det beror hur man ser det :)

Kul att du bloggar, fattar bara inte hur du hinner med allt, jag har fullt sjå att hinna med FB...KRAM!

Postat av: Catharina

Publicerad 2008-12-21 07:55:24

Tack själv för en underbar kväll!! det var så himla trevligt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela