Cattas liv och tankar

Juldagen!

Publicerad 2008-12-25 11:33:56 i Allmänt,

Ska fira julafton idag hos allra käraste syster. Ska hämta kidsen  snart o sen bege oss t Bredsand. Mamma o pappa o Karin o Åke sk aoxå dit, ska bli superdupermysigt!!! Är lite traditionellt lagd o gillar verkligen det här med att fira jul tillsammans med familjen! Var hos mamma o pappa igår em oxå o då var mormor där. Det var jättetrevligt, vi skrattade så att mormor satte i halsen o det var kanske inte så lyckat... Pappa blev lite skärrad :-) Men kul var det iaf! Barnen kom oxå dit en sväng så då kunde jag krama dem en stund o det var härligt!

Igår kväll åt jag o Martin lite julmat o öppnade våra julklappar. Jag fick presentkort på underkläder, en bok, en MP3 spelare och smycken. Jättefina presenter!!! Han fick en tröja, GH world tour och aftershave av mig, så han var oxå rätt nöjd tror jag. Spelade lite GH o det är ju rätt kul men måste erkänna att jag aldrig kommer att fixa det så mycket bättre än jag gör nu. Anna o Andreas har tränat järnet o klarar nu låtarna på medium oxå. Vill oxå!!!!

TOMTEN kom igår oxå!! Det var lite otippat men väldigt kul!!! ;-)

Var upp t bästaste vännerna igårkväll o fortsatte julfirandet. Det vart en underbar kväll! Vi spelade ABBA-singstar (lite mer min grej... ) o drack lite rom o cola. Fniss o sång hela kvällen! Myspys som bara den!! Love them!!!

Nu måste jag ta o klä på mig o kamma till mig, ska fara om en halvtimme!

Visar bilden på mig o TOMTEN!!!! (och han sa att det inte räknades att han hade handen där han har den för att han har ju handskar på sig.. O man måste ju tro på TOMTEN....)



Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-12-26 19:40:52

Ja jag säger då det!!haha.. Vi hade ingen sån trevlig tomte.. våran var i så fall mer intresserad av Nettan.. tror iof att jag inte ska misströsta då han i verkliga livet.. civil.. menar jag kanske inte riktigt är min typ ;)

Är det Tomten som är far till alla barna eller? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela