Cattas liv och tankar

Sjukt trött..... Gäääääsp..

Publicerad 2008-12-21 07:12:38 i Allmänt,

Ojoj oj vad jag är trött! Kändes som tortyr att kliva upp ur sängen nu. Men men, är nu återigen på plats på jobbet. ska fixa lite java så kanske det rätar t sig sen. Var iaf fanatstiskt fint att gå hit nu, snön gnistarde o det var alldeles stjärnklart, vackert!!! Vi bor fint egentligen, men man blir lätt hemmablind.

Igårkväll var vi på värdshuset o åt. Kidsen ville äta julbord  men vi har varit lite skeptisk t att äta julbord igen men det blev så ändå. O det var sååå himla mysigt!! Nettan o Jannice m familjer var ju oxå där o det var supertrevligt! Vi drack lite vin o surrade blev lite tokroligt emellanåt.. Tog även en smaskig drink efter maten, Mintu o Baileys, Mums!!! Var som en karamell o har lätt kunnat tagit åtta till men det är väl inte lämpligt då man ska upp o jobba..  En mycket lyckad kväll!! Anders o Eva-Sofi gjorde oss sällskap en stund o det är alltid lika trevligt! Otroligt mysiga människor! Tommy o Jörgen fortsätte kvällen uppe på jala,  så undra om festen är slut nu.. Men med tanke på att Tommy är liiiite trött ibland så blev det säkert inte alltför sent ;-)
 
Ha en underbar dag så här dan före dan före dan före dopparedan (visst vart det rätt så?.. )


Klicka för att se bildinformation

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-12-21 21:35:50

Hej å hå där uppe:)

Ja nå f--n bor ni fint allt!! Dalgång och bergen, kan tänka mig att snön gör det hela ändå lite vackrare!!

Iväntan på jultomten håll tillgodo med glad vänners sällskap:) Hälsa M och sköt om er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela