Cattas liv och tankar

Spelet från helvetet..

Publicerad 2008-12-13 20:50:55 i Allmänt,

Guitar hero.... Ja säger bara det. HERREGUD! Ibland tycker jag att jag får t det skapligt, (på easy såklart)o i nästa stund trasslar fingrarna ihop sig o det blir bara skit! Fick tom kramp i lilltån (!) ikväll, snacka om att spänna sig. Ögonen tåras för jag blinkar inte under spelning.Är dessutom en sjukt dålig förlorare så tror inte att det är ett spel för mig egentligen, men det är ju lite kul o ;-) Nu sitter Martin o Andreas o duellerar o jag tror att Martin får lite stryk.. Vet precis hur han känner sig.. SKITSPEL! Muhahahaha!! Idag har vi inte gjort många knop, älsklingsJannice m kidsen har varit hit o mysfikat, sååå himla trevligt! Hon är kul den tjejen!! Love love! Jag o Martin gjorde sedan gomiddag m förrätt o sedan älgfärsbiffar, råstekt potatis, kantarellsås o mozarellasallad. Mums!! O givetvis rött vin till, den heliga drycken. En skön dag på många sätt......;-) Nu ska jag joina grabbarna o heja på min älskling, med tanke på hans svordomar tror jag att han behöver mitt stöd nu.. kraaaaam


Rosor på kinden o solsken i blick... (eller rödvin :-) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela