Cattas liv och tankar

Helgen slut igen..

Publicerad 2008-11-16 16:33:49 i Allmänt,

Ja då är det måndag snart igen.. Jisses vad fort det går! I fredags var vi o käkade på krogen, superdupergott! Åt harfilé som var helt utsökt! Delade en flaska vin m Jannice så det var riktigt nice. :-) Martin var ståndaktigt o tog en alkoholfri kväll.

Igår var det dop för hela slanten! Världens sötaste Leo blev ordentligt döpt o som vanligt var han bara nöjd o gla! Sjukt fin pojke! Mycke fika var det efteråt, både smörgåstårta o kakorgie.. Mums!!! Riktigt trevligt för att vara dop.. Träffade flera som jag ej sett på åratal o det är alltid lika spännade! Synd att man ej hinner surra så mycket som man vill, tiden rusar bara iväg.

Igårkväll bjöd Martin mej på gomiddag, helstekt fläskfilé i lök, murkelsås o sallad m fetaost! O rött till! Han kan minsann ordna det bra! Spelade sedan GH o det är INTE min starka sida! Eller egentligen går det väl rätt bra ibland men jag är en så sjuuuukt dålig förlorare att jag vill skrika könsord o slå sönder inredningen... Tur inte kidsen var hemma, då har de nog blivit rädd för sin mamma... Martin tycker det är så kul att vinna o ännu roligare då jag blir galen..  Klackade sedan iväg på krogen där baren var öppen efter 20. Mycket mysig kväll med goda drinkar o goda vänner! Kom hem vid 01 o då skröt Martin om att han minsann kunde spöa mig i GH trots en promillehalt på 12.. Men ack vad han bedrog sej! :-) Han var totalt kass då! O det var skönt för mig att få vinna en sväng iaf.. Men jag ska öva i smyg o sen ska jag visa vart skåpet ska stå... Muhahaha!

Nu ska Martin fara t Lycksele igen på jobb o blir borta t torsdag, tur att barnen kommer imorgon! Trist att vara ensam på kvällarna! Nån gång är helt ok men ständigt är pissigt..

Puss o puss o ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela