Cattas liv och tankar

Myyyyys!

Publicerad 2008-11-17 15:56:17 i Allmänt,

Idag kommer barnen! Tycker det är sjukt trist att bara ha dem varannan vecka! Skulle vilja ha dem jämt.. Men det kan tyckas vara aningen egoistiskt kanske.. ... Tanken då man skaffade barn var ju inte att ha dem varannan vecka men då det nu blev så här så får man försöka göra det bästa möjliga av situationen. Men ibland är det svårt!!! Vill emellanåt lägga mig i rutinerna där men det har jag inte med att göra..Det är bara att svälja tungan o sätta sig på händerna. Så det kan ta ett par dar för dem att landa hos mig. Första kvällen kan vara nog så kaotiskt och mycket beroende på att man längtat så och har vissa förväntningar o sen blir det bara tok ibland... trötta barn är inte helt enkla att ha, o speciellt inte rätt hungriga sådana.  Ska ta det bara lugnt ikväll, titta på tv o mysa bara. Har tänkt fara på bio på lördag o det är ju riktigt skoj! :-)

Måndan har nu redan gått snart, det rasslar bara t så är det fredag igen! Har bokat vinprovning på lokala krogen på fredagkväll, har aldrig varit på det förr så det ska bli spännande..

ha det gott! kraaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela