Cattas liv och tankar

Hur orkar dom!!

Publicerad 2009-04-28 18:11:38 i Allmänt,

Sen jag började med den här bloggningen har det blivit som ett litet gift att kolla andras bloggar... Kollar självklart mina vänners bloggar och tycker det är himla kul att följa! Vissa har man inte så nära kontakt med men man håller sig lite uppdaterad om vad som pågår i deras liv och det är alltid lika spännande.. Ibland önskar jag att man kunde skriva lite mer personligt och utlämnande men inser att om man ska bo kvar på orten är det inte så klokt. Inte direkt hemligstämplat på bloggen..Kanske ska starta upp en under pseudonym.... Hmmm..

Skummar oxå vissa av de bloggar som ligger på "tio i topp-listor" o kan för mitt liv INTE begripa hur det kommer sig att de hamnat där.  Men smaken är olika.. Vissa lägger alltid ut en bild på dagens outfit o kommenterar priser o butiker etc, att de har råd fattar jag inte. T-shirts för tusenlappar, nja tror inte det.. Andra har träningsbloggar o skriver exakt allt om dagens träningsutörande och kost. Upphetsande- not!! 

Kanske oxå ska börja med modeblogg o träningsblogg.. JA, det gör jag!!

Modeblogg ala Catiiis:

Tunika från Indiska, säkert 150 riksdaler
Filten är från Ica, 39 kr (ser ni att nagellacket matchar??? Jojo, här har man tänkt till...)
Det käcka hårbandet, HM 19 kr
Vinflaskan ett minne blott.....



Träningsblogg ala Catiis:
Promenad till och från jobbet: a´2 minuter*2
Sedan vila resten av kvällen. Viktigt m återhämtning efter träning!!!
Näringsintag: Havregrynsgröt med hemgjord lingonsylt (börjar bra..), köttsoppa t lunch, grapefrukt o plommon till mellis (jomenvisst, vet väl hur man ska äta..) hem från jobbet: Oboy o limpmackor innan middan.... (där sket det ihop sig....)

Sådärja! Nu var man med i topplistespelet... :-)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-04-28 19:25:13

Haha, du e ju grym på d där! Nästan så man funderar på att bli modebloggare själv, de verkar ju tjäna pengar på d och får ju vara med i let´s dance! Trendiga hästskitsfläckar på ullaredsjeansen och dreggel ala Isabelle på den antika (trasiga) HM t-shirten. Japp.

Postat av: Maria

Publicerad 2009-04-28 19:48:40

På min blogglista är du klar 1:a!

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-04-28 21:22:27

Hahaha hysteriskt bra!! Jag instämmer och tycker att du är helt super söt/charmig och Mycket hängiven mode bloggare ;)

Hoppas att allt är bra och att du nu får en chans till att vara med i wipe Out som Snygga-bönan-från XXXX som satte-vardags-svenssons-ala-vi-som-tjänar-normalt-och-inte-ett-öre-därtill outfit på webben..

KRam och jag ser framemot nästa inlägg :)

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-04-29 11:12:51

Men va fint det var här! =)

Postat av: mia

Publicerad 2009-04-29 14:40:28

WOOOOOW!! Vilken schysst look!! :) ...då menar jag självklart bilden fr i somras.... Å förresten! Jäklarns fin makeover du gjort på bloggen oxå! ; )

Jag är oxå ett av dina störasta fans....resten av världen har bara inte upptäckt dig än! ;) Puss o Kram!

Postat av: Magda

Publicerad 2009-04-29 17:40:22

Hej!



Jag har också väldans svårt att förstå fjortisbloggarna som rapar upp inköp för summor de inte ens borde ha tillgång till i den åldern. Och vem är intresserad? Fast å andra sidan....vem är intresserad av mig? Och dig?



Jag har iaf blivit intresserad av dig- ska återkomma hit och se vad du har för dig en annan dag!



//Magda

Postat av: Cajsa

Publicerad 2009-04-30 08:14:39

skratt Du är ju helt underbar! Ha en härlig valborg! Vi firar med Bredsandsborna! Kram Cajsa.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela