Cattas liv och tankar

INTE avis...

Publicerad 2009-04-24 22:20:23 i Allmänt,

Är absolut inte avis på de barnlediga som är i Åre o glassar.... Regnar säkert småspik på dem...  Fick den stora äran att få en liten bild från semestertrippen, snällt! Så man absolut inte glömmer att de är där... Men visst ser det ut som att det håller på att dra in nåt oväder snart.. ;-)

Närrå! Jag är glad för deras skull o hoppas att de har en underbar semester!! För de är de värda!! Kan behöva vila upp sig lite nu innan husbygget drar igång!! (Där fick jag till det va T?! :-) ) Puss o kram t er allihopa!! Hoppas även att Johan o Mia har det supermysigt! De har ju som ansvarsfulla föräldrar med sig sina små för att njuta av en härlig familjehelg! Lovely!!




























En annan får ju vara hemma o dra in lite penningar o tröstäta choklad då saknaden är för stor...






Kommentarer

Postat av: Husbyggar´n

Publicerad 2009-04-27 18:42:41

Tack för den passningen...:-)Är rädd att vi hinner med ett par semestrar till innan villan landat på Jala...:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela