Cattas liv och tankar

Pausbloggar..

Publicerad 2009-04-22 22:00:59 i Allmänt,

Passar på att blogga lite i pausen på favvoprogrammet, Greys! Dagen har varit bra, jobbat o stått i o har fortsatt mina intervjuer inför D-uppsatsen. Trååååååååkigt! Intervjuerna är iofs riktigt roliga men resten kan gott vara..

Fick även den stora förmånen att driva lite m T ikväll oxå o det är alltid lika skoj! ;-) Vet precis vart man ska stoppa kniven o vrida lite....Kom på honom att köpa glass o muta barn med, vilket oskick!! ;-) Sånt skulle jag aldrig befatta mig med, o inte skulle jag servera glass mitt i veckan heller! Vilket påfund!! Skulle väl aaaaaldrig......(smet iväg på macken så att hans personliga spion inte skulle kunna skvallra från sin post på ICA, smart va?!)


  


O eftersom jag nu vet att min kära svärmor läser så är det väl bäst att jag lägger till att vi självklart åt en god och näringsriktig middag innan glassen.. :-)

  Firre, potatis, stuvad spenat och citron! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela