Cattas liv och tankar

Raska fötter springa tripp tripp tripp...

Publicerad 2009-04-03 21:17:04 i Allmänt,

Ojojoj vad jag stressar på... Idag har jag haft många järn i elden... Fick dock en liten liten sovmorgon först iaf! Mys! Var iväg o jobbade en sväng på fm, hann inte riktigt med mig igår... Sen var jag o Martin upp t Hansa o Terese o panikfikade samtidigt som vi lånade deras skoterkälke, snabbt o effektivt o mycket trevligt! Jag begav mig sedan t stan för att hämta upp min faster o göra en del ärenden tillsammans, även allra käraste syster gjorde oss sällskap.  Fikade sedan hos faster innan det var dax för nästa etapp som var bolaget... Martin hade en lång o gedigen över allt som ska med t fjälls..






( skoja bara... ;-) )


Kvällen har sedan varit fylld av tvättning, packning, matlagning, hämta barn, natta barn, bloggning :-) mm mm. Känner mig rätt slut nu.. MEN imorgon far vi!!! Tjo ho vad det ska bli skönt!!

       

ÅH Jag är sååå glad att det har gått bra för min vän idag!! Kram på dej vännen!!!

Kommentarer

Postat av: mia

Publicerad 2009-04-03 23:27:55

Suck... "ja vad är en bal på slottet...?" Jag hoppas (=vet) ni kommer få det tokbra! :) Kram kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela