Cattas liv och tankar

Alla ingredienser..

Publicerad 2009-08-11 11:59:21 i Allmänt,

Igårkväll var det dax att ses, vår underbara kvartett som nötts o blötts i såååå många år.. Alldeles för länge sen sist men så är det ibland då livet kommer emellan o dagarna rusar iväg. Fast det är långt mellan gångerna vi ses så är det som att alla bitar bara faller på plats o att det bara var ett par dar sen sist. O det är ju det som är så fantastiskt härligt med vänner. Man vet att de finns där även om man inte alltid ser dem...

Vi bestämde att ses ute på "Björn", vid Helenas svärföräldrars härliga ställe. Sjöbodar o havets skvalpande är oslagbart.. Ett ypperligt ställe att få sitta i lugn o ro! Plockade upp samtliga brudar efter vägen o begav oss dit ut, Maria, Camilla o slutligen Helena. Svängde förbi Skatans rökeri o kompletterade matsäcken med rökta räkor o aioli.

Kvällen bjöd på allt! Mycket gott att äta, vitt vin, skratt, tårar o uppdatering på alla fronter. Så himla mysigt!! Som vanligt går en kväll alldeles för fort o det var snart dax att plocka ihop o fara hem. Kvar är en känsla av lycka i kroppen över att ha den här förmånen att ha vänner omkring sig som jag tycker så oerhört mycket om!!

"Friends are quiet angel who lift us to our feet when our wings have trouble remembering how to fly"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela