Cattas liv och tankar

Åsså blev det söndag, den sjunde dagen..

Publicerad 2009-08-30 15:12:39 i Allmänt,

Måste ligga nåt i det där att man vill "boa in" i slutet på graviditeten.. Tycker det är så stökigt o smutsigt överallt o vill städa o tvätta allt.. Lite jobbigt med tanke på att det straffar sig med ont i kroppen direkt så det är en svår balansgång... Men allt kan rätta till sig efter en stund i mitt favvo soffhörn! Igår var jag en snäll flickvän o for o hämtade Martin i Bergeforsen. Var där i ca 2 timmar o måste säga att pubkvällar med noll promille är ingen höjdare.. Kom iaf hem i skaplig tid o Martin hade inte druckit Fyra öl.... ;-)

Har nu rensat gula kantareller som en vänlig själ lämnat på min trapp, tycker väldigt mycket om sånt! Ställer även med middag för fam Illusion. Tycker det är superkul att fixa o greja! Till förrätt blir det smörgås med smörstekta kantareller (givet alternativ idag..) o sen blir det fläskfilé, potatisgratäng, sallad o "falsk tryffelsås".. Till de som vill o kan så serveras ett glas rött. Barnen o jag tar väl lite cola vi. Jannice skulle ta med nån efterrätt så det blir en trerätters idag! mumsigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela