Cattas liv och tankar

Lilla hjärtat klappar på!

Publicerad 2009-08-05 20:38:29 i Allmänt,

Idag har hela familjen varit på MVC. Gick så bra så och verkar ha lite fallenhet att vara gravid, alla värden är kanon o har inte gått upp i vikt (skönt med tanke på att man har lite extra redan....). Lillbebisens hjärta tickade på så fint o magen har växt som den ska. Längtar riktigt mycket nu till att få träffa den lilla rackarn.. Stötte på fler gravida från jobbet i väntrummet o hörde att ännu fler skulle dit idag, verkar vara bra med fertiliteten i hemtjänsten... ;-)

Var sedan o grattade faster som fyllt år o fick gofika där. IKEA o fika med Anna-Karin väntade sedan o det var otroligt kul att ses, ungefär hundra år sen sist!! Hade lite att lufta kan man påstå..

Klackade runt på Birsta city en sväng o tog sedan o klippte mig en aning.. Kidsen tyckte det blev konstigt o själv är man väl ovan med lugg, ungefär 20 år sen sist... Men man vänjer sig väl o det är skönt att ha håret ordentligt genomgånget, det var ett tag sen sist..

    Känns heeeelt naturligt att fota sig själv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela