Cattas liv och tankar

Löööördag

Publicerad 2009-08-29 15:47:05 i Allmänt,

Snart har ännu en vecka gått.. Går nu in i v 34. Idag har allra käraste syster o småprinsessorna varit hit o fikat o levererat spjälsäng, vagn o lite annat smått o gott. Så nu är det bäddat för lill bebisen!! Inte utan att man längtar mer o mer för varje vecka som går.  O det blir ju lite mer verkligt då alla saker kommer på plats. Ska skaffa skötbord oxå men det brinner ju inte i knutarna.

 
Bäddat för bebis! 

Liten body o två gosefiltar... Undra om det blir den rosa eller den svarta.....


Igår var det städdag för hela slanten, var rätt färdig på em/kvällen. Kroppen orkar inte riktigt med allt som man är van. Fick rätt ont efter tvätt, dammsugning o sladdning av golven.. Hade en liten paus i städandet då Anna-Karin o Max kom o hälsade på. Mycket mysigt o välkommet främmande! Lunchade på Värdshuset o hade fullt upp med att surra om allt o inget. Bara fyra veckor kvar nu innan hennes bebis kommer!!

Var en sväng upp på Jala igårkväll. Tycker det är rätt skönt med vänner där man kan krypa upp i soffan o vara precis som hemma..O tror även det uppskattas att få främmande o kunna ligga kvar i soffan under täcket :-) Lovely lovely!!

Annars rullar livet på som vanligt här på Tandläkarns.. Men man känner av brisen av allt som händer runt omkring precis nu. Det rör på sig kan man lugnt säga!!

Ska nu plantera rumpan i soffan igen o läsa en stund. Har rätt tråkigt men kommer mig inte för att hitta på nåt.. Ska hämta Martin senare ikväll som är på fyrhjulingsåkning idag inkl middag o pub ikväll. Hoppas det inte blir alltför sent...

 




Magbilder efter 33 veckor. Går nu in i v 34. Tycker det är lite lurigt att få nån bra bild men lite ser man iaf...

Kommentarer

Postat av: Milliz

Publicerad 2009-08-29 19:03:39

Vad fint d blev! =)

Magen syns inte "live" heller så jag förstår att det blir svårt att få den på bild!

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-08-29 23:32:31

Herregud vad tiden går fort!!! Snart kommer tjockisen, då får vi veta om det blir en Ingemar eller en Inga ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela