Cattas liv och tankar

Lördagkväll

Publicerad 2009-08-15 21:59:19 i Allmänt,

Idag har vi haft främmande av Anki, B-O o Naimy. De har grattat Martin o vi har grillat o käkat tårta! Mycket trevlig em/kväll!! Inga problem med svärmor här inte!!! :-)

Igår lämnade vi tillbaka liten Isa, Var en överlycklig storasyster som äntligen fick kramas en stund! Lite ont i hjärtat gjorde det allt att se Tova där på sjukhuset... Tur att barn klarar av det mesta..... Fick ett jättefint halsband o en teckning av Tova som hon gjort t moster.. Älskar mina små systerdöttrar så mycket!!

For en sväng förbi marknaden på hemvägen o shoppade lite plast, strumpor, bröd o Langos t kidsen. Blir rätt trött att klacka omkring där, alltid samma samma men man måste ändå dit på någe vis.. På kvällen firade vi Martin med paket o lite god mat! Mycket mysigt!

Här kommer lite bilder från stugan o från dagens kalas!!



Ida o Gurra spelar kort i stugan!!!



Isa myser med välling i sängen!!



Anki, Naimy o B-O grattar Martin!!



Födelsedagsbarnet pyntat av barnen!! :-)



Jag har tagit för mig av maten



Martins tårta!!



Rullrån till mig från världens bästa Naimy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela