Cattas liv och tankar

Ny design!

Publicerad 2009-08-08 13:54:55 i Allmänt,

Har äntligen fått en ny design! Har försökt själv massor av ggr men det är inte riktigt min grej! Kan helt enkelt inte... Men såg då via Eleines blogg att hon hade fått hjälp o då tog jag tillfället i akt! O det blir ju lite roligare med en mer personlig sida faktiskt!! Så TACK t Ida för hjälpen!!!   http://idaahansson.blogg.se

Idag sov vi t 11 så vi har nyss dukat undan frukost. Får väl passa på med sovmorgnar innan lilla krabaten kommer. Lär väl vara slut med det sen ett tag.. Går in i v 31 nu så det närmar sig med stormsteg!!

Ha en underbar dag!!

PS Undrar lite smått hur käraste Jannice o Terese har det i Stockholm med alla barnen.. J slösar inte direkt med sms.. Hoppas de har det superbra!!!!


  Terese, Jannice o jag, glada flickor!!!

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-08-08 21:22:20

Snygg layout!!

Tack för senast - jättemysigt men jag skulle nog ha hållt mig till vatten jag också, lite lätt huvudvärk dagen efter ;)

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela