Cattas liv och tankar

Skön skön dag!!

Publicerad 2009-08-07 22:45:22 i Allmänt,

Idag har det inte blivit många knop, suttit ute o läst i skuggan. Helt underbart! Anna E o Affe kikade förbi o fikade o det är inte så ofta, mycket trevligt måste jag säga! Nu ikväll tog jag o fixade lite middag o bjöd hit gräsänklingen från Jala, han såg mycket nedstämd och ledsen ut i sin ensamhet...... Bjöd på biff, gratinerade rotfrukter och murkelsås, gott blev det!

Igår var det bad i Brudsjön hela dan, kanonväder! Bästatste Maria kom med bilen full av härliga barn så det blev en mycket lyckad dag på stranden! Himla kul att ses o alla kidsen fann varann o hade tydligen superkul tillsammans! Kvällen bjöd på fortsatt trevligt umgänge hos Nettan, fick vackert titta på då hon sippade rosévin o myste på i kvällningen..  Men mysigt var det o sent kan det tydligen bli även då man dricker vatten. Lovely lovely!



Underbara älskade barn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela