Cattas liv och tankar

Stugmys

Publicerad 2009-08-13 10:48:43 i Allmänt,

For t stugan igår med Ida, Gurra o lilla Isa. Alltid lika mysigt o skönt att vara där! Fick lite besök oxå o det är alltid lika trevligt! Två premiärbesök i Sundsjön blev det! Först kom Anette o hade med sig lite gott fika o sen kom Anna J o käkade med oss. Mycket trevlig em o kväll! Kl halv sju slocknade lilla Isa som ett ljus o då spelade storbarnen o jag kort o mumsade lite godis. Kl nio låg vi allihopa i sängarna o läste i skenet av stearinljus, så himla mysigt!!

Idag fick vi sova ändå t halv nio! Underbart!! Ska sova i stugan ännu en natt o imorgon lämnar vi tillbaka lilla Isa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela