Cattas liv och tankar

1 december

Publicerad 2009-12-01 09:18:41 i Allmänt,

Mysstund i soffan framför årets julkalender med alla tre underbara barn, härlig start på dagen!! Verkar vara en bra kalender i år, tycker det varit lite si o så med kalendrarna nuförtiden.. Annat var det då jag var barn ;-) Tacka vet jag Trolltider! Har nu druckit lite kaffe o läst lite i boken jag håller på med, "Den inre kretsen". Nej det här går inte, ska passa på o springa ner i tvättstugan en sväng medan lilla humlan sover sött.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-12-02 22:49:53

Hej C. vad mysig din blogg blivit! Ser att det går bra med lilla humlan ;) kanske att man hinner titta in och skåda underverket under julhelgen?! Börjar bli liite avundsjuk ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela