Cattas liv och tankar

2 december

Publicerad 2009-12-02 16:39:45 i Allmänt,

Kaffebesök av Emma o lille Anton idag, en riktig liten gla kille var det!! Är kanske en framtida lekkamrat till Lisa, de har ju rätt nära till varann. Rakt genom dungen så är man framme!

Besöket på BVC gick alla tiders idag, allt var ok o hon var ovanligt nöjd för vägning och undersökning, skönt!

Igår var det full fart hela dan. Bjuden på lunch på Värdshuset o sen ner t Birsta då kidsen kom från skolan. Kikade in en snabbis t Eleine och fick se en världssöt liten Alice!! Himla fin! For sen vidare vägen förbi Häreborg o plockade upp en pizza som vi delade i bilen, snabbmat alla kategorier.. Var o handlade tomtekläder till stundande Luciatåg o julteater och sen var vi o grattade Martins moster som fyllde år. Trevligt att träffa alla o gott fika var det! Lisa blev dock lite övertrött så hon gjorde sorti med ett illvrål men slocknade sedan i bilen o sen var allt frid o fröjd. Jobbigt med kalas o en massa människor..

Imorgon är det stadstripp igen, då ska vi skriva på papperna om faderskap. Är ju inte gifta så då kan tydligen vem som helst vara fader :-/ Är man gift så är sånt heeelt uteslutet, märkliga regler..



Fick oxå käka i bilen, men ingen pizza än.......

Kommentarer

Postat av: Katarina i Åsen

Publicerad 2009-12-02 18:48:31

Haha, visst är det ett märkligt synsätt!! "Har han gift sig med människan så får han visst också hålla koll på henne!!"



Kör vackert!!

Kram Katarina

Postat av: Cajsa

Publicerad 2009-12-03 12:30:17

Hon är så söt! Jag har skrivit det förut, men jag skriver det igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela