Cattas liv och tankar

Baddag

Publicerad 2009-12-04 22:56:56 i Allmänt,

Idag blev det badhuset i Timrå igen, rätt mysigt att fara dit med stora barn o liten bebis. Mamman kan läsa o fika medan stora barn badar o liten sussar. Nu ikväll blev det till slut god middag o lugn stund i soffan efter en stunds panik med hungrig mamma, bebis, barn o sambo..  Har gluttat på Idol o hörde just att det blev Erik o Tove i final, känns helt rätt måste jag säga! Erik var super ikväll!

Nu ska jag smutta lite glögg i soffan, fredagsmys till slut!

Kommentarer

Postat av: cissi

Publicerad 2009-12-04 23:22:50

Måste tyvärr säga att Tove åkte ut! Men alla var ju bra... ja ajg har sett på teve för en gångs skull...

God natt kramen

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-05 08:15:14

Det blev Calle och Erik i final inte Tove... Hon åkte ut men det var ett bra val för Tove har aldrig varit min favorit genom hela programmet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela