Cattas liv och tankar

Fikadag!

Publicerad 2009-12-07 22:24:49 i Allmänt,

Inser mer o mer att jag är en rätt social varelse..Tycker Såååå himla mycket om att umgås över en kopp kaffe.. Idag har jag haft turen att ha tre finafina vänner på besök! Först Jannice på morgonkaffe o sedan kom Anna (uppepå :) )på efterlängtat fika, o sedan dök en solbrun Mia upp i sina gröna kläder o var lite sällskapssjuk o ville berätta semesterminnen av olika slag, sånt gillas!! Helmysig dag!

Ikväll har det blivit soffa o tv, rätt nice det oxå. Tittade på Ullared och hånskrattade o gjorde sig lustig över tjejen som grät då hennes vagn försvann.. Skulle inte ha gjort det.. För vem satt o grät då vagnen sedan hittades o hon vart så glad igen.. Gissa! Får skylla på hormonerna, det kan man väl göra åtminstone ett par, tio år sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela