Cattas liv och tankar

For med osanning..

Publicerad 2009-12-05 10:18:40 i Allmänt,

Hoppsan! Märkte redan igår då jag satte mig vid teven igen att det var Tove som åkte...Sorry! Har inte följt Idol i år så intresset var inte så högt igår heller.. O uppmärksamma bloggläsare har förstått att jag småljög lite :-) Så Erik o Calle t final, inga andra...

Ska ta o fixa lite frukost nu, kurrar i magen. Ida sover än men vi övriga är uppe. Martin har dragit t fjälls med B-O o är borta tills imorgon. Hoppas de får det bra däruppe o gärna lite fisk med sig hem..

Kommentarer

Postat av: Martin

Publicerad 2009-12-05 22:33:42

Ingen fisk trots en massa pimplande... Vi fick äta julbord ist. Mätt o trött.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela