Cattas liv och tankar

Kalas o storhandling

Publicerad 2009-12-20 22:02:49 i Allmänt,



Grattat världens finaste blivande femåring idag! Tova fyller på självaste julafton men kalaset för släkt var idag, igår hade det varit barnkalas för hela slanten. Tretton ungar.. Gulp!! Men det hade tydligen gått alldeles utmärkt! Fick gofika o umgås lite med alla innan jag o alla mina barn utmanade ödet o for till Birsta för att handla julmaten.. Såg mörkt ut då vi närmade oss Birsta, fantastiskt med bilar men på Willys var det helt ok! Kunde handla i lugn och ro o alla barnen skötte sig exemplariskt! Skönt! Finns roligare saker i världen än storskrikande bebis eller tjuriga storbarn inne på en affär.

Lämnade stora barn hos sin pappa o liten bebis hos sin pappa och for sedan till Lidens kyrka o lyssnade på julkonsert. Sååå himla fint!! O jag har en vän som kan sjunga otroligt bra! Vilken pipa du har Anna! Kanonfint! Kom en eller annan tår, o äntligen fick jag höra alla "gamla" vanliga julsånger!!

 

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2009-12-21 07:31:14

Sv: Tack för din goa kommentar :)

Hoppas du får en bra dag!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela