Cattas liv och tankar

Nära nära..

Publicerad 2009-12-21 15:23:15 i Allmänt,

Nu börjar det dra ihop sig på allvar, nära julafton nu.. O inga julklappar inhandlade! Tur vi bara handlar till barnen så då går det rätt snabbt. Har fått önskelistan av Gustav så då är det bara att handla på; miniskoter, cross, bärbar dator, ny mobil, x-box.360 mm mm. Nya tider nu...Vad hände med Pokémon o lego? Har iaf köpt kalsonger o strumpor så då lär han flyga i taket av lycka!

Morgonen bjöd på kaffe med jalafolket, mycket trevligt trots att T var sååååååååååå sjuk o har säkerligen inte långt kvar.. Ålderdomen slår hårdare mot vissa. Diagnosen från doktor Krall var orkan i lungorna och hypokondri.. Lunchade sedan på Värdshuset och fick njuta lite rester från helgens julbord. Nice!!!

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2009-12-22 09:15:37

Puh...inga julklappar köpta än?? God jul ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela