Cattas liv och tankar

Snart kvällen

Publicerad 2009-12-30 23:48:50 i Allmänt,

Har nu fixat lite tapas inför morgondagens nyårsfest, även sippat på lite vitt mellan varven. Måste säga att jag tycker det är oerhört gott med vin!! Inget ont som inte har nåt gott med sig.. Lisa har ju inte varit nöjd på kvällarna utan vi har gått över till tillägg då o det funkar så himla bra! Har nu en nöjd bebis även på kvällen och det är kanon! Tycker verkligen att amning är det allra bästa och hoppas kunna fortsätta några månader till men då man märker att hon inte är mätt utan bara frustrerat suger mer o mer på bröstet så inser man att tillägg is the shit! Amning är guld men når man inte dit ska man vara fullt ut nöjd ändå, huvudsaken man har en lycklig frisk o mätt bebis. Varför bjuda på egen blaskig buljong till kvällsmål då man kan erbjuda ett köpt delikat alternativ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela