Cattas liv och tankar

Äntligen!!!!

Publicerad 2009-02-18 16:14:17 i Allmänt,

Hurra hurra! Ikväll börjar my favourite!! Kl 21 är jag garanterat bänkad framför tv:n! Finns ej anträffbar vare sig på telefon eller FB. Tveksamt om jag kommer att kunna tilltalas speciellt mycket heller...Har blivit bjuden på fika nere i backen oxå så det blir en riktig helkväll! Mysigt!!  Tur att Anna är lika involverad i serien så vi är tysta tills reklamen o då babblar vi på om allt i fyra minuter för att sedan åter hänfört återgå t dr Snygg o co. Nice!!

Ska snart gå hem från jobbet, bara ringa o rapportera över t kvällssköterskan en snabbis. Har inte hänt något revolutionerande men bör väl slå en pling ändå.. Fem timmar kvar t säsongsstart...





Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-02-18 20:52:34

Såg säsong II av Grey´s på Mediamarkt och tänkte att det skulle vara kul att ta ett maraton någon helg, nu när vi har klarat av ettan relativt nyligt.

Postat av: Catharina

Publicerad 2009-02-18 22:27:14

Tycker jag låter som en alldeles utmärkt idé! O kanske Dirty Dancing t "efterrätt". :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela