Cattas liv och tankar

Glad igen :-)

Publicerad 2009-02-13 16:46:06 i Allmänt,

Det sura har gått över! Sov bort det.. Idag har varit en riktigt bra dag!! Hunnit göra det jag planerat och dessutom städa upp ordentligt på kontoret. Känns riktigt bra att ha det gjort!!

Lunchade på lokala krogen med chefen o dessutom gjorde Tommy o Måns oss sällskap. Har nu kunnat haft ett låååångt utlägg om hur JAG lyckades med något som satte griller i huvudet på T men eftersom jag är en timid och snäll varelse så gör jag inte det....... Inte idag iaf.. ;-)

Idag har Martin varit ner t Bollnäs o inskaffat en skoter!! Så nu är det bara att åka!! Får återkomma med en bild på vrålåket, men den är blå, det vet jag!

Ikväll blir det tacos med alla mina älsklingar! Ska bli gott o mysigt!!

Ska nu gå vara en arg mamma en stund, kidsen har en tendens t att tjafsa om allt möjligt (och omöjligt med för den delen) blir såå less på det!! På fredagar ska det bara vara happy happy hela dan! Men ibland krockar verkligheten med drömmarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela