Cattas liv och tankar

Ny dag

Publicerad 2009-02-08 07:13:17 i Allmänt,

Återigen på plats på jobbet. Sov som en stock inatt, jätteskönt! Gårdagskvällen bjöd på MYCKET god Chili con Carne, lite vin o rostat bröd- mumsigt! Sedan blev det inte många knop.. Hade en brinnande lust att umgås men var alldeles för lat för att ge mig ut i busvädret. Satt i soffan o önskade att någon bara skulle ringa o säga att vi skulle slå på kaffe för nu kommer vi. Men det var kanske fler som satt uppkrypna i soffhörnet under en filt igår kväll...

Tittade sedan på melodifestivalen.. Brukar inte följa den slaviskt men kan titta ibland. Tyckte det var särdeles dåligt igår! Alcazar var bra men sen vet jag inte vad det andra var, inte bra iaf... O tyckte även att programledaren var aningen jobbig, hennes röst skar i öronen även då man stängt av tv:n..

Undra vart man ska beställa frukost idag då.... Hmm. Kanske mamma o pappa igen.. Tror iaf att vi ska besöka våra vänner på höjden idag, länge sen nu. Sugen på lite fika o surr! Dyker kanske upp så ni vet...:-)  (Men ringer först så vi slipper gå uppför heeeeela backen i onödan.....)

Hoppas det inte blir alltför mycket körning idag, kommit MASSOR m snö inatt! Räcker nu va´...

Have a nice day!!!

Kommentarer

Postat av: Tommy

Publicerad 2009-02-08 08:43:04

Hello sunshine.Tycker helt klart att de e dags att masa sig hit.

Som den goda far/sambo jag är så har jag vinkat av familjen till stan på simskola.Kanonväder för en liten tripp idag...NOT...

Själv har jag tyvärr jour o kunde inte följa med...;-)Dom är väl hemma lagom t lunch om du/ni e hungriga..;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela