Cattas liv och tankar

Ny morgon..

Publicerad 2009-02-17 08:03:56 i Allmänt,

Återigen på jobbet, väntar på att kaffet ska bli klart o ska fika lite innan jag far ut. Bästa stunden på dagen, morgonfikat på jobbet :-) Idag har jag rätt mycket att göra o det är ju bra. Imorgon ska jag vara med på APT i Kovland på em och ha semeinarium på fm. O nu har jag läst på i rätt bok faktiskt... Men tycker det är så ointressant att ingenting fastnar.. Känner en lätt ångest inför den här uppsatsen, undrar verkligen om jag kommer fixa det..  Är ju så mycket konstigheter bara för att skriva en uppsats, inte bara att skriva inte. Ska vara såååå vetenskapligt att det är tråktråktråk!

Men nu väntar kaffet!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela