Cattas liv och tankar

O så var det kväll igen..

Publicerad 2009-02-17 19:08:13 i Allmänt,

Dagen har gått sinnessjukt fort! Som vanligt vill jag påstå.. Hann bara börja jobba så var det dax att klacka hem. O det är ju iofs rätt skönt att dagarna går, men liiiite lugnare tack. Tycker oxå att det får ta o räcka med denna j----a kyla !! Hatar verkligen att frysa hela tiden!! Längtar efter lite varmare dagar då vi kan ta skotern o fara ut o bara mysa på nån sjö, grilla lite o dricka varm choklad.. mmmmmm. Längtar! Åt lunch på Värdshuset idag. Måste säga att de har nog världens godaste raggmunkar o fläsk. Herregud va gott! (förträngde att läpparna blev glansiga o fina av flottet..) Satt som en smäck i denna kyla iaf!!

Idag serverades det god middag även här hemma; Smördegsinbakad fläskfilé med fetaost, en god sallad och blandsvamp- sås. Smaskigt!! Martin fick många pluspoäng där! Han hade även tvättat o plockat undan så det har bara strömmat in poäng nu.. Sicken kille va?! ;-)

Plågar mig nu med min fina bok om vetenskapliga studier på engelska. Hate it hate it hate it!!!!


Imorgon börjar GREYS!!!!!!!!!!!! Tjoho! Äntligen börjar livet på allvar igen! :-)

Kommentarer

Postat av: Ville

Publicerad 2009-02-17 21:24:05

De må jag säga.. vilken middag så här på en tisdag. Lät mycket gott.

Här blev det hamburgare.. fort och gott :)



Jaaa! imorrn sitter vi bänkad :-)

Postat av: Maria

Publicerad 2009-02-17 21:35:57

Jaa!!! Imorgon börjar allvaret;) Kram

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-02-17 22:34:02

Ja, det få räcka med råkyla nu...det kan hålla sig runt -5 tycker jag och lite solsken på det också.mmm :)

Nedräkning inför morgondagen...bara det inte blir en "grinare" det gillar jag inte, men jag kan ju inte hålla mig utan sitter och hulkar i slutet ändå

KRAM

Postat av: Cajsa

Publicerad 2009-02-17 23:58:55

Vilken middag. På tisdag! Jag hade det ganska bra vid middagstid jag med. mammas nygjorda köttfärslimpa med grädde och bacon i. Smaskens! Ha en bra vecka. Kram Cajsa.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela