Cattas liv och tankar

Onsdag :-)

Publicerad 2009-02-25 20:46:11 i Allmänt,

Skulle kunna vänja mig vid att ha en hemmaman...:-) Barnen hemma nöjda o glada direkt efter skolan, middagen på bordet o allmänt städat o fint. Sååååååååå härligt!! O snygg är han oxå!! ;-)

Nu ikväll har Jessica o Elina varit hit o grattat mig! Mycket trevligt! Fick en så fin ljuslykta! Har fikat o skvallrat o det är ju alltid lika spännande.. Tittade på lite gamla kort sen Ida o Elina var små o funderar skarpt vart alla år tagit vägen! Så konstigt! Barnen blir bara större o större men vi bara yngre.. ;-)

Ikväll är det Greys!! Hurra! La ut en liten krok på FB om sällskap i soffan så få se om det dyker upp någon själsfrände.. Alltid trevligt med andra som brinner för samma sak, må så vara att det inte är världsfreden eller utrotningshotade djur..Men det är riktigt snyg..DUKTIGA doktorer!! Hörde förresten att ambulanssystern missar kvällens avsnitt...Trååååkigt! Men plikten framför allt! Är ju ett kall vårt yrke så det är bara att bita ihop.. Ska nog retas lite tror jag...Muhahahhaa! Men erbjudandet om fika vid sektmötena på onsdagar är stående! Det vet du! ;-)

Ska palllra mig ut i köket o plocka ur diskmaskinen.. Suck! Men måste väl dra nåt litet strå iaf..

PÖSS!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-26 17:21:55

mummelmummelfnysåmutter...... tack! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela