Cattas liv och tankar

Onsdag

Publicerad 2009-02-11 21:05:28 i Allmänt,

Jobbat hela dagen, men känns som jag mest glidit runt i ingemansland idag.. vissa dagar blir inte som man planerat..
Åt snabbmiddag då jag kom hem, korv m bröd :-) gott men kanske inte helt optimalt ur näringssynpunkt.. Men varken jag, Martin eller Gurra klagade. Ida var hos en kompis och fick äta m dem. For sedan upp o hämtade Idis och tog sedan en tur till fam Broman/Engman o grattade Anna panna som fyllde år igår. ALLTID lika trevlig att umgås! Förvånas varje gång att man inte kan få till att träffas mer frekvent men verkar hopplöst att få till det.. Iofs har de späckade scheman med träningar åt alla håll men vi är ju fullständigt blanka på kvällarna. Enda som upptar våran tid är FB, bloggeri, pluggeri, soffan och Blocket... Inte vidare äventyrligt kan tyckas..Men rätt skönt! Tycker inte man har så mycket ork att fara iväg på så mycket o barnen är rätt nöjda med att "bara vara". De har långa dagar på skola/fritids o på helgerna gör vi det som faller oss in, typ hälsar på vänner, åker slalom och tar nån stadsresa emellanåt. Räcker länge det.

Ska nu duscha o krypa t sängs för att läsa lite ur julklappsboken av Martin, den är sååå spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela