Cattas liv och tankar

Soffläge

Publicerad 2009-02-14 22:11:55 i Allmänt,

Har haft en skön dag idag. For t stan med Ida, men det bidde Birsta istället för stenstan.. Trafikolycka spärrade vägen i Lillhällom.. Men det gick alldeles utmärkt m Birsta oxå! Sprang på Anna R o småtjejerna o det blev ju kanon med lite fikasällskap! Aningen udda att fika i stan då man nästan bor grannar.... Men MYCKET trevligt var det!! Får styra upp påtåren på hemmaplan ;-)

                
 
                                                                                                                              


    



Nu ikväll har vi varit o ätit gomiddag på Värdshuset. Jannice o grabbarna o Terese m fam var oxå med. Superdupergott o mysigt! Åt så man blev helt proppmätt, trerätters... Jojo! Gustav tyckte det var en mästarkock som hade gjort maten, kul då barnen gillar att äta på restaurang! Klackade sedan hem o bänkade oss i soffan framför melodifestivalen, aningen bättre än förra veckan men är inte imponerad ännu iaf.. Ska krypa upp i soffhörnet en stund till o se hur länge jag klarar av att hålla mig vaken.. Säkert ett par timmar.. eller minuter...




Nya fina skotern!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela