Cattas liv och tankar

That what friens are for..

Publicerad 2009-02-03 17:26:30 i Allmänt,

Surrade m Maria på telefon idag, skulle ringa o säga hej men det blev ett långt samtal och många kloka ord. :-) Otroligt vad lika man tänker i vissa saker o vad härligt det är att veta att man inte är ensam i sina funderingar.. Ibland känns det som att ingen annan går o funderar utan att alla lever sina liv helt okomplicerat och lyckligt. O det gör väl vi oxå men ibland är det underbart att ventilera lite.. Love love! Vissa vänner är verkligen unika....

For ganska precis ett år sedan packade jag för fullt inför en helg i Vemdalen m bruttorna. Hade SÅÅÅ himla kul och det var en underbar helg på alla vis! Mysigt att fara iväg så där ett gäng tjejer en hel helg o bara surra o dricka vin. Helt fantastiskt! Hade tidigare som tradition i flera år att fara t Åre ett tjejgäng. Bodde på ett gammalt pensionat o hade oftast hela huset för oss själva. Herregud vad kul det var!! Mysfaktor 100 o party party hela helgen! Har många roliga minnen därifrån.. ;-) Ann-Karin - "Ingen j-ä piiiiiiiiip" o med fingret åthutande..Hahahhaa! O stackars taxikillen som ställde upp i vått o torrt.. Undra just hur PartyVickan o Catrin lindade honom runt sitt finger.. Hmmmm. ;-) O tänka sig, det såg precis ut som Indalsälven från vårt fönster.. Hihi. Tur att Åreresorna numera är preskriberade.

   

"Stadiggården" Underåker, Åre. Mycket skoj innanför väggarna där.... :-)



    

Vemdalen v.6 2008. Skitkul helt enkelt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela