Cattas liv och tankar

Fredag, tra lalala

Publicerad 2009-01-16 11:37:13 i Allmänt,

Inatt kom kärleken hem från Gällivare! Blev en snabb sväng dit o hem tydligen. Halvjobbigt att fara t Gällivare på tisdag o hem på torsdag, många mil blir det... Ska upp igen på söndag o hem igen på onsdag. Tycker det är lite synd om honom men jobb är jobb, bara att gilla läget!

Gurra är lite piggare idag, har en dj,,, hosta bara. Igår var han hemma från skolan o fick vara hos Janne o Anette för de var lediga. Tur att det funkar så bra när någon av kidsen är sjuk, underlättar tillvaron. Idag är G oxå hemma o sitter o myser i soffan m morgonrock, varmchoklad och Cartoon. Rätt skön tillvaro för en sjuåring..

I em ska lilla (eller stora) fröken Blacke ta hål i öronen. Hon har bestämt sig för att nu är det dax.... Lite nervös är hon men samtidigt tycker hon att det ska bli skoj att kunna köpa örhängen.. Får återkomma m bild om hur det blev..

Hava a nice day!

T: I do it with love...:-)  (Ska jag kompensera m de "stenhårda" bilderna: brandhjälm och nude in the snow.....)
M: Så sant så sant..Men ack vilken tur vi har han!
H: Åt bara en för de var stenhårda.....

Kommentarer

Postat av: Tommy

Publicerad 2009-01-16 19:38:35

Hello sunshine... I know It´s with love...;) Men som sagt,du kanske kunde ha letat fram ett liiite manligare foto på mig???;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela