Cattas liv och tankar

Lördag

Publicerad 2009-01-31 19:38:35 i Allmänt,

Har varit o åkt lite slalom på Vättaberget idag, det var rätt skoj. Men aningen kort backe... Hoppas de kommer att öppna stora backen i vinter så blir det lite roligare att åka. Var inte så många skidåkare där idag tyvärr. Ett tjugotal ivriga i varierande åldrar. Nu i em har vi varit t Jörgen o Nettan o fikat, det var trevligt! Alltför långt mellan gångerna man ses. Nettan klippte av Gurra lite långhår o han blev så fin!! Har nu käkat o Martin har farit ut en sväng med skotern m Jörgen o co. Ska väl försöka fördriva lördagkvällen utan att snöa in vid datorn alldeles. Men lite svårt att låta bli är det faktiskt..:-) Är oxå jättesugen att klacka bort på värdshuset men det får jag nog hoppa ikväll. Är rätt lugnt o skönt hemma nu o barnen är sams (!) o leker tillsammans (!!!!!!!!!). Undrens tid är inte förbi :-)


 Ida   Gustav tränar o tränar m brädan...     Fika såklart!




Måste lägga ut en bild på världens bästa ICA-brutta oxå! Se så inbjudande det kan vara att komma in på ICA Liden!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela