Cattas liv och tankar

Mätt o belåten!

Publicerad 2009-01-30 20:37:09 i Allmänt,

Har nu ätit o det var verkligen JÄTTEGOTT!  Har  satt på lite java o tänkte sno ihop en kaffedrink t efterrätt.. Tror jag ska försöka mig på att blanda kaffe, vaniljvodka o grädde o kanske något mer... Kanske, kanske kan bli lite smaskigt.. Tar tacksamt emot goda drinkrecept!!! Barnen kikar på Let´s dance o Martin smet t garaget en sväng, har mammas gamla skoter där som propsar på lite uppmärksamhet....

Ser på FB att det är fler än jag som tar ett glas vin o ska bänka sig i soffan en stund.. Kvalitets-tid på kvällskvisten. Är det det som kallas vuxenpoäng eller är det ett substitut för att inte stå i kön t krogen o smygdricka ur medhavd flaska... Ibland vet jag inte.. :-)

Älskar verkligen fredagar, hela långa helgen framför sig o TVÅ hela lediga dagar! Superduper skönt!! Ska bara lata oss o må gott, troligen blir det lite slalom oxå. O det är ju skoj!! Är aningen avis på allra käraste syster som ska på Östanskär imorgon m jobbet.... Mat, bubbel o övernattning.. Vill OXÅ!!! Men men vad är väl en bal på slottet... Hoppas o tror att hon kommer få jättekul!!! ;-) (ångrar du dej kan jag fara, bara så du vet. Ställer självklart upp för sin syster...)

puss o kram!!


Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-01-31 07:02:44

Nä´rå, har inte ångrat mig så jag sticker om en timme! =) Kraaaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela