Cattas liv och tankar

Mysdag!

Publicerad 2009-01-11 01:56:14 i Allmänt,

For t mamma o pappa på fm, Martin lyckades återuppliva pappas gamla Fighter. Åkte sedan älven upp mot Liden. Nästan framme dör den lilla skotern.. Himla tur att man har super fixarn o bogserarn nr 1! Kom fram tryggt o säkert! tack o tack o tack för att du finns!!! Du vet jag ringer snart igen... ;-)

Har haft en underbar dag på älven, kolbullar, Bullens o Jäger! Mums mums! Anders, Eva-Sofie o barnen, Jens, Tommy o Måns o vi var där men även några andra hurtiga dök upp. Martin lyckades som tur var skaka liv i skotern igen (bara för att han är bäst..) så vi tog oss hem.:-)

Nu ikväll blev det tacos i goda vänners sällskap o det blev helt underbart gott o mysigt! Anders gjorde en supergod sås som var både stark o sagolik!! Mmmmmmmmmmm! Mycke surr o skratt hela dagen o kvällen så nu kommer jag att sova ovaggad!
  

                       MUMS!!!               Bogsering av Fighter...   Kul...                           
                                                                                                  God natt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela