Cattas liv och tankar

Oh...

Publicerad 2009-01-04 00:59:09 i Allmänt,

Har umgåtts med de kära vännerna på jala ikväll. Även Jörgen o Nettan m fam var där, jättemysigt!! Diskussionerna mellan J o J var både intressanta o spännande, kommer inte att delge dem här ;-) Detaljer kan återges ; kontonr: 123345-4566......;-) For hem vid 00 o då joinade Magnus o Andreas oss, blev GH för hela slanten.. Har nu fått en god drink o ska strax gå t sängs. Pojkarna får roa sig bäst de vill. O de klarar sig säkert alldeles utmärkt, har både musik o drinkidrink.

Sov gott o dröm sött!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Nykterhetsförbundet

Publicerad 2009-01-04 21:02:15

Det har inkommit lite klagomål från den lokala nykerhetsrörelse. Du är en av dom få unga människor som vi tyvärr måste utesluta ur vår verksamhet 2009. Detta tycker vi är beklagligt då du inom kort skulle ingå i senior avdelningen för de nyktra medelålderskvinnorna i byn.. du tillsammans med ja.. öh återkommer när jag kontrollerat listan.. Kanske nästa år!!!

Många fördömande hälsningar från Vita huset på ÖN ;)

Må gott!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela