Cattas liv och tankar

Onsdag

Publicerad 2009-01-07 16:03:20 i Allmänt,

Slut på ännu en arbetsdag. Jisses vad fort det går! Ska snart pallra mig hem o se om älsklingen fixat någon god middag.... Tror säkert det.. tror kanske att det kan vara städat oxå :-) Himla bra kille jag har!!! Love love!!

Ikväll blir det tidig kväll, såg ut som närmare döden än vanligt imorse.. sjukt blek o glåmig, längtar efter lite sommar o sol så man kan få lite färg på kinderna. O eftersom man har en så respektabel ålder så ska man inte sola solarium heller o utmana nya rynkor o cancervarning.. Får leva med att se fantastiskt trött ut.. trist! JÄTTE trist..

Undra när onsdagsnöjet kör igång förresten... Då ögon ska tindra som stjärnor på himmelen o kinderna rosas som på en nykär flicka..Längtar längtar längtar!!!! Lovar bjussa andra längtande på smaskigt fika (eller åtminstone kaffe...) då det kör igång, bara att ramla in! ;-)

kraaaaaam

Kommentarer

Postat av: mia

Publicerad 2009-01-07 20:34:41

Jag instämmer! :D ...Nu måste d väl va slut på lidandet snart?!?! Vi kanske måste ta en "Inför-kaffe?" å gå igenom förra säsongen å analysera den kommande....? hahahahaaa!! ..Jag kan inte minnas om d va nån riktig cliffhanger....??? kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela