Cattas liv och tankar

Sorgedag

Publicerad 2009-01-22 21:56:33 i Allmänt,

Idag begravdes Tage. Det var en väldigt fin begravning o fantastiskt vackra blommor. Massor av folk. Som vanligt oerhört sorgligt o många tårar trillade under cermonin. Sång utav en kille som hette Martin Häggström, o Patrik Norman spelade, de var så himla bra! Nackhåret stod rätt ut o tårarna svämmade över lite extra då han klämde i, i sången "Bridge over trouble water.."  En del kan det här med att sjunga.. Vackert vackert!

Efteråt var det minnestund o smörgåstårta i församlingshemmet, fick hälsa på all släkt o vänner o alla var väldigt trevliga men kommer tyvärr inte ihåg så många namn.. Ca 70 pers var där.. Synd att det oftast är vid så sorgliga tillfällen som släkten träffas, men det var så kul att få ansikten på många som man har hört talas om ibland.

For sedan t Öråker på middag med närmsta familjen. De är helt underbara! Tycker så himla mycket  om dem allihopa! Men måste säga att Tage fattas..... Ska nu mysa i soffan en stund innan det är nattinatti, känns som att man behöver en kram ikväll.

Ta hand om varann!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela