Cattas liv och tankar

Utmaning..

Publicerad 2009-01-24 12:36:20 i Allmänt,

Hanna! Här kommer utmaningen...



Mapp 4= samlingsmapp för diverse smått o gott
Kort nr 4: Camilla o Niclas på Camillas 30-årsfest! Fina va? :-)

Har nu blivit sjukt utklassad på GH av Andreas 10 år.... Han klarar alla på medium o de flesta på hard...Mycket duktig kille o fantastiskt snäll på alla vis!
  Mutade Andreas att spela Slayer så nu står det att JAG har klarat den på easy....Tänkte lura Martin lite :-)  Muhahahaha! kul tjej va?!

Martin o Patric ska ut o skotra lite idag så jag o Anna-Karin sitter bara i soffan o myser, skön dag o underbart att ha dem här!! Tror vi ska adoptera dem lite oftare.. :-) Lille Max har tagit en powernap nu, välbehövligt eftersom det blev lite sent för honom igår. Han är sååå söt den pojken!

  Sötpojke!!

Ska nu fortsätta umgås med vännerna här! O försöka smälta att jag blivit så utklassad av en tio åring... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela