Cattas liv och tankar

Vänsterprassel....

Publicerad 2009-01-13 22:38:55 i Allmänt,

Har haft en timmes date m dr House ikväll, prasslar i väntan på dr Snygg som verkar dröja ett tag till.. Dr House är också riktigt trevlig tycker jag, lite mer galen bisarr o sin råa humor. Men rätt läcker ändå. Och även känsloladdat ibland. Som vanligt fick jag nåt i ögat vid kvällens träff.. (Har en benägenhet att få det titt som tätt, måste ha nåt större läckage på tårkanalerna för de står tydligen vidöppna vid de mest bisarra tillfällen. Vare sig det är Bolibompa eller fyrans Faktaprogram - barnen tittar mer på mig än teven för att se hur mycket mamman gråter .. Jobbigt!)  Och bara så alla vet; dr House o jag kommer fortsättta träffas tills den rätte kommer åter.... Rätt ok prassel ;-)

                                                    Väntar längtar...... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela