Cattas liv och tankar

Göteborg!!!

Publicerad 2009-07-27 22:38:22 i Allmänt,

Nu är vi i Göteborg! Kom ner sent omsider inatt efter diverse strapatser... Tur man har en alldeles egen bilmek!!! O Med ett fantastiskt tålamod fixade han bilen utan fula ord! Mer än vad jag skulle ha klarat av kan jag säga.. 

Idag har vi gjort Liseberg!! Tycker det är sinnessjukt kul att åka karuseller!! Blir som ett barn, alldeles lycklig!!! Åkte det mesta o Ida o Martin åkte tom Kanonen, då man åker upp o ner. Modiga!!! Vädret har varit sisådär men har förmodligen räddat oss från alltför långa köer... Nu är det nattinatti, ska upp strax efter fem imorgon för färjan t Danmark går 07,,,

Ha det kanoners! För det har vi!!! 

Kommentarer

Postat av: Milliz

Publicerad 2009-07-28 07:44:04

Kanonen, det är nåt nytt sen jag var där sist! Åhhh, jag vill oxå!!!

Ha en fortsatt underbar semester!

Puss!

Postat av: Kate

Publicerad 2009-07-28 10:42:37

Nämen har du semester Catharina? Det har du aldrig berättat :P Själv föredrar jag att jobba varje dag =) Ha en fortsatt trevlig semester !

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-07-28 19:50:25

Vad skönt att det ordnade sig och helt otroligt att M höll sig lugn...mer än vad min käre make eller jag skulle ha gjort.

Ha det så bra och hoppas att ni får kanonväder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela