Cattas liv och tankar

Jag är lycklig..

Publicerad 2009-07-05 19:46:00 i Allmänt,

Den här helgen har varit underbar och otroligt sorglig på alla vis! Har förmånen att ha människor omkring mig som jag verkligen älskar! Vissa stunder i livet får en att stanna upp ett tag o inse att livet bara är till låns och att det gäller att ta tillvara på varandra och njuta av de lyckliga stunderna i livet... Har haft ett underbar dygn i stugan m Martin o barnen. Fiskat, badat o bara myst. Har tankat energi och laddat batterierna inför ännu en vecka. Men mina tankar har ofta varit hos min älskade vän som står mitt i en oerhörd och ofattbar sorg och har en tuff tid framför sig. Kan bara hålla med om att livet är fruktansvärt orättvist ibland.. Och trots att det precis nu är det svartaste mörker så kommer en dag då tillvaron kommer att vara åtminstone hanterbar igen o vardagen finns här o väntar på dig... Love love!!!

Här kommer lite bilder från min oas i livet där jag kan vara o bara vara till.... Ta hand om varandra o lev livet här och nu!!!









Kommentarer

Postat av: Jalafolket :)

Publicerad 2009-07-05 22:41:36

Gu va härligt ni haft det...Har varit på kalas i stan idag så det bidde inget...kanske en annan gång? ;) Puss!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela