Cattas liv och tankar

Jag är så himla väluppfostrad..

Publicerad 2009-07-01 07:48:13 i Allmänt,

En sak som jag verkligen fått av min far är inställningen t telefonförsäljare. Får kryp i kroppen då de ringer. Alltid översvallande trevliga människor som låtsas vara privata o känna mig sååå himla väl. " Men HEJ Catharina, Huuuur står det till! Semester än ?Livet leker eller?".. Har tänkt anmäla t Nix hundra ggr men kommer inte t skott o löser det då på mitt alldeles egna sätt..

Alternativ 1: svarar INTE om det är "misstänkt" nummer
Alternativ 2: Svarar, lyssnar på allt o säger sen att jag inte vill.Uppskattas INTE :-D (tydligen jobbigt att dra hela harangen..)
Alternativ 3: Svarar men lägger på luren.. Moget..

Har tydligen överfört den här inställningen även t kidsen som numera suckar då telefon ringer o det är ett konstigt nummer, - Åh det är säkert en Försäljare.. suck..

MEN internetförsäljning är klockrent! Lyckade shoppa lös halva lön igår på lite nya kläder!! Kul kul!

Idag är det dax att besöka MVC, är i v 25 nu så det närmar sig.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela