Cattas liv och tankar

Lördag

Publicerad 2009-07-11 10:53:13 i Allmänt,

Helg igen, snart semester!!! Igårkväll käkade vi tillsammans med the one and only Jalafamilj, tanken var att vi skulle grilla men det bidde stekpanna istället. Regnade lite lätt.. Vi åt o åt o åt o det var supergott!! Mycket mysig kväll som vanligt med kära vänner! Inatt har jag drömt att jag plockat en massa svamp o förbandsmaterial (!) i skogen, funderar på om man är riktigt som man ska egentligen...

Snart ska allra käraste syster komma o småtjejerna, myyyyyys!! Inte varje dag de får för sig att göra en helt spontan utflykt!! I em ska jag o Martin t Anki o B-O på middag, Anki fyllde år i veckan så vi ska dit o fira lite. Ev åker vi upp på Trollnatta efteråt, om det inte regnar... Brukar kunna vara riktigt mysigt där o en massa folk!!



Tycker det var länge sen jag pluggade nu så jag har sökt lite utbildning t hösten, ska ju ändå "bara vara hemma" :-) Kommit in på "Farmakologi och förskrivningrätt för läkemedel", ska bli superkul! Även sökt distrikt men det får kanske vänta t nästa höst.... Ska väl vara bebismamma oxå!

PS Märks att det är sommar.. Aningen klen uppdatering på bloggarna jag följer ;-)

Kommentarer

Postat av: Anna-karin Backlund

Publicerad 2009-07-16 18:39:02

Jag önskar dig lycka till och jag vet att du fixar en utbildning till,för jag tycker du är så duktig.Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela